Byrå: Inhouse och Blomqust&Co
En broschyr om att leva klimatsmart, ett "One Tonne Life".
DR till befintliga kunder om att teckna fast pris inför vintern.
Ett DR som tar för sig i brevlådan. Ska öka försäljningen av luftvärmepumpar genom att visa att nyttan överväger estetiken.
Nykundsbearbetning via ODR i Uppslaget till alla hushåll i Sverige (cirka 3,2 miljoner).
Folder om Vattenfalls roll på elbilsmarknaden.
Kampanj kring byggnationen av Lillgrund vindkraftpark i syfte att informera om projektet och öka acceptansen för vindkraft. Målgruppen var närboende samt allmänhet i Skåne. Annons i dagspress och lokalblad, folder, affischer med mera.
Employer branding - koncept som använts för annonser, mässor med mera under 2011.
Marknadsföring av Vattenfalls snösponsring via uppskyltning hos de sponsrade skidklubbarna och via annonser i lokalpress.
Informera om utvidgat sponsringssamarbete med Svenska Skid- och Skidskytteförbundet mot målgruppen aktiva och ledare inom SSF och SSSF.
En film som dokumenterar ett av Vattenfalls sponsringsevent, SkiFuntastic i Sälen. Filmen används både internt och externt för att ge ett smakprov på ett lyckat sponsringsprojekt. Jag har även tillsammans med Blomquist&Co paketerat och producerat kommunikationen på plats – skyltar, banderoller, foldrar, annonser, speakermanus, tävlingar med mera.
(http://www NULL.youtube NULL.com/watch?v=lJ0mXnXeEsg)
Denna inspirationsfilm är en av enheterna i lanseringskampanjen för väggkontakten Smart Plug. Kampanjtema: "Ditt hem som i en liten app."
Vattenfall skrivpolicy
Ladda ner DR luftvärmepump
Ladda ner affisch Snöspelen som PDF
Ladda ner diplom Snöspelen som PDF
Ladda ner folder Kan man leva på ett ton koldioxid? som PDF
Ladda ner folder Elbil som PDF
Ladda ner affisch Lillgrund som PDF
Ladda ner folder Brev företag vintersäkring som PDF
Ladda ner studentannons Rymden som PDF
Ladda ner utskick Elrea som PDF